Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Hernád vízitúra rendelésre bármikor

hernad-vizitura.8.jpg1-napos Hernád vízitúra, 2-, 3-, 4-, vagy 5-napos vízitúrák a Hernádon megrendelésre bármikor! Októberig állunk testre szabott Hernád vízitúrával a rendelkezésedre. Akár úgy is, hogy minden nap csillagtúrát teszünk meg!

Ha már van tapasztalatod, ha már nem először vízitúrázó vagy, akkor egyeztetünk távot, igényt,  időpontot és ha kell ultramaratont, ha viszont "csak" egy-két órás Hernád-kóstolót kértek, akkor rövid Hernád kenutúrát biztosítunk.

Akár úgy, hogy mi vagyunk a kormányosok a kenukban. Ha nem mi adjuk a kormányosokat, akkor viszont a Hernádra csak akkor kérj evezést, ha tökéletesen irányítjátok a hajót.

Ötletek egyéni Hernád vízitúrákhoz:

a-hernad--02.jpg1-napos, 21 km-es Hernád szuperkaland

A durván szép tájon segít a sodrás, 21 km-es öröm-vízítúránk pompás csemege az igazán ínyenc vízítúrásoknak is. Ezek az időpontos túrákon jellemzően a szombati, néha a vasárnapi túrák.

1-napos, 30 vagy 35 km-es evezés a Hernádon  dcppik2c.large.jpg

Gyakorlott, jó vezérevezőssel is bíró vízítúra-szerelmeseknek egy majdnem maratoni táv lehet csábító kihívás.

20190618_142255_resized--1-.jpg1-napos, lájtos kis Hernád csodák
Öröm-vízítúra olyan vízítúrásoknak, akik sok szépre vágynak, de nem akarnak túl sokat evezni.

1-napos, 17 km-es Hernád hiper-kaland. Lenyűgöző, szelíd-vadvízi szakasz, kérésre bármikor.
hernad-vizitura-kenutura-02.jpgA nagyon tapasztalt, kormányzásban nagyon ügyes túrázóké az Európában is párját ritkító szlalom. Fenomenális 17 km. Vagy kérhető a hiperkaland vízitúrának egy 13 km-es rövidebb, ill. 27 kilométeres hosszabb verziója. Azonnal besírsz. Elképesztő kaland. A "felső" Hernádon kell manőverezni. Ez a Hernád szakasz a hajót nem tökéletesen uraló legénységek számára tabu.

20180819_122947.jpg1-, és 2-napos, biztonságos csillagtúrák a Hernádon

Ügyes vezérevezős Anyuka, és makulátlanul kormányzó Apukák figyelem! A legnagyobb biztonságban ezeken a túrákon vannak a csemeték (és ti is). A csillagtúrákon szinte mindig - fontos akklimatizációt is jelentő - felfelé evezéssel kezdünk. Így már tudjuk majd - frissiben - hogy lefelé jövetben (amikor minden felgyorsul), hol, mi vár ránk. Már beláttál az olyan kanyarba, amibe csak fentről nem tudnál. Már mindent előre megbeszéltünk, kész a koreográfia. Felfelé evezéskor pedig azért biztonságos a kenu, mert ha valami akadályt nem tudnál kikerülni, akkor csak nem lapátolsz tovább, és a szembe jövő sodrás miatt nem tudsz belemenni a torlaszba, akadályba.

img_20180819_2.jpg2-napos, 75 km-es kenutúra a Hernádon
Az első napon 35 km-t, a második napon 40 km-t tehetünk meg a kenut nagyon jól irányító és komoly távolságot megtenni képes legénységekkel, akiket "tényleg" nem kell tanítani/felkészíteni, csak a különleges fontosságú helyismeretre van szükségük.
Ha nem vagy biztos a kormányzásban, egyeztessünk, és lehet olyan vízitúrátok, ahol az egész első nap a kenuzás-tanulásáról és a gyakorlásról szól.

20160915_hernad-vizitura-kenutura-evezes-01.jpg2-napos, könnyű vízitúra, az első napon 12-15, a második napon 21 kilométeres napi távokkal: ez a kenutúra technikai szempontból ügyes kormányzást igényel, ugyanakkor maga a vízitúra fizikailag nem megterhelő. Van olyan kétnapos túránk is, amelynek az első napja 21 km-es túra és a második nap 10 km.

hernad-vizitura-kenutura-09.jpg3-napos kenutúra
Több 3-napos evezésből mazsolázhattok, pl. jöhetsz olyan túrára, ahol az első nap 12-15 km, a második napon 21, a harmadik napon pedig 10 km-es szakasz vár rád fantasztikus tájon.

kenutura.jpg4-napos Hernád túrák
Számos 4-napos túra alternatívát kínálunk. Egy 4-napos Hernád vízitúra a stressz ellen csodafegyver. Lehetnek a túrák csillagtúrák és az időpontos túrák között a honlap bal oldali menüoszlopában szép számmal találsz 4-napos kenuzásokat, végül lehet a csillagtúrákat és a vándortáborokat keverni is. Pl. az első napban van egy kis felfelé evezés (ez egyébként nagyon fontos, hogy megszokjuk a Hernád sodrását), aztán visszacsúszunk az első napi célba, a 2-3-4. napokon pedig vágtatunk lefelé.

hernad-12.jpg5-napos evezés a Hernádon: 5 nagyon szép nap alatt a hazai Hernád nem kis része bejárható. Az ötnapos túrákhoz kell a komoly rutin, de nem kell "világbajnoknak" lenni, mint a 6-, és 7-napos Hernád evezéseken... És tudunk olyan testre szabott Hernád túrát is főzni nektek, ahol az 5 napban csillagtúrákat teszünk meg, ami logisztikai könnyebbség és üzemanyagot tudunk vele spórolni. Ezeket a túrákat úgy kell elképzelni, hogy a folyásiránnyal szemben (felfelé) indulunk, evezgetünk az erős limányokat kihasználva felfelé és egy ponton megfordulunk és visszacsorgunk az indulási helyszínen parkoló kocsikhoz.

2011-0815-hernad-18.jpg6-7-napos Hernád kalandok
A 6-napos túra első napja egy - attól függően, hogy mit nevezünk ki célnak - 13, vagy 17 km-es hiperkaland, ami semmihez sem hasonlítható, maximum a szigetközi Csökös-ág vagy a Rábagyarmat és Csákánydoroszló közötti Rába van vele egy súlycsoportban. Ha 6-7-napos Hernádra jössz, akkor olyan túrát kapsz, amire egész életben fogsz emlékezni. A 7-napos evezésen Szlovákiából indulunk, a magyarországi Hernád jórészét megteszed, vagy - éppen ellenkezőleg - kiválogatjuk azokat a duzzasztások feletti kis sodrású részeket, ahol nem nagy kunszt felfelé evezni és nincs logisztikai macera a túrában.

hernad-actores.jpg1-napos rafting 1-, és 2-személyes felfújható hajókban, az Alacsony-Tátra és a Szlovák Paradicsom régióban. Lepadlózol, lehidalsz, egy "baj" van, hogy annyi az akció, hogy nem lesz idő a kanyon szépségére figyelni.
A kormányzásban rendkívül ügyes túrázóké a Hernád áttörés!!!!!! Fantasztikus kaland. Ez nem szalon rafting ficsúroknak. Minden időpontra (május 1. és október 31. között) külön árajánlatot adunk, ajánlatunk a nemzeti parki belépőt (10 euró/fő) nem tartalmazza, amely helyben kint fizetendő. A túra csak 70 és 110 cm-es vízállás között indul! 12 éven aluliak nem jöhetnek, gyermekek csak szülői felügyelet mellett.